Huisstijl items voor jongerencentrum
Geïnspireerd door de stijl van het nieuwe logo (ontwikkeld door Iris van der Graaf) zijn voor jongerencentrum Pitstop diverse huisstijl items ontworpen. Hiermee is een stijl neergezet, waarmee het jongerencentrum de komende jaren weer vooruit kan.
Jong, warm en dynamisch
Warme oranjetinten, schuine kleurvlakken, ‘gekreukt’ papier en foto’s van echte jongeren geven de uitingen een dynamische en open uitstraling, passend bij de sfeer in en doelstellingen van het jongerencentrum. Deze stijl vertaald naar o.a. een nieuwsbrief, visitekaartje en programma folder, maar ook naar ontwerp van diverse icoontjes.
Praktisch inzetbaar
Om ervoor te zorgen dat Pitstop dit jongerenwerk kan blijven doen, is er een flyer en nieuwsbrief ontwikkeld om donateurs te werven. Hierin is meegedacht over de opzet en de boodschap (hoe omschrijf je dit kort maar krachtig?). De toekomst van het jongerencentrum is inmiddels veiliggesteld en de activiteiten voor jongeren uit Eindhoven en omgeving kunnen gelukkig worden voortgezet!
Over Pitstop Jongerencentrum Eindhoven
Stichting Pitstop Jongerencentrum Eindhoven heeft tot doel om jongeren in de leeftijd van 10 t/m 23 jaar te helpen hun gaven en talenten te ontdekken en zich te ontwikkelen tot personen die zich medeverantwoordelijk weten voor de maatschappij waarin ze leven. Meer info en openingstijden: pitstop.nl