Ontwikkeling van logo, visitekaartje en folder voor Fit for Footprint
Van Fit for Footprint kwam de vraag voor een sportief logo met een chique, iets vrouwelijke uitstraling, om op te vallen in de (mannelijke) vastgoedwereld. Een uitdaging; combineer twee haast tegenstellingen – sportief en chique – tot een eenduidige stijl. Smit Grafische Vormgeving de wens kunnen vertalen naar een modern logo ontwikkeld met een daarbij horend imago.
Hard zwart met lieflijk roze en snelle letters
Veel zwart en wit, versterkt met een helder roze tint. Zwarte vlakken en witruimtes voor strak, helder ontwerp. Fotografie in grijswaarden voor een klassieke stijl. Roze details voor een eigentijdse, vrouwelijke twist. Een schuingedrukte letter in het logo voor een snelle, sportieve look. Deze combinatie maakt een opvallend imago, passend bij de identiteit van Fit for Footprint.
Fit for Footprint in het kort
Fit for Footprint is een bedrijfsvastgoedfilosofie die zicht richt op het verbinden van organisaties en hun vastgoed, om een betere positie in de markt krijgen en meer nieuwe talenten aantrekken.
Meer informatie over Fit for Footprint vind je op de website: fitforfootprint.com